SELAMAT MENYAMBUT HARI WANITA

Thursday 28 March 2013

CUBAAN YANG CUKUP BERANI..


Puak-puak ni mula merasa punggung panas dan tido tak lena, dah tahu kali ini  bukan senang untuk menawan   dan menambat hati pengundi-pengundi yang dah pandai menilai antara emas permata dan batu akid. Berbagai cara telah dilakukan tapi masih tak lut lagi untuk menembusi hati-hati yang dilindungi oleh allah.

" Macam mana caranya pun aku mesti juga menawan PUTRAJAYA..."  bisik hatinya yang telah hitam legam dengan nafsu yang membuak-buak tidak dapat dibendungkannya lagi.

Agama, bangsa dan negara menjadi pertaruhan asalkan segala cita-cita dan keinginannya tercapai. Ingin membukti kepada dunia bahawa dia selayak-layak manusia untuk menjadi PM MALAYSIA. Untuk mencapai cita-citanya pada PRU KE 13 ini apa saja akan dilakukan , mengharu-harakan keadaan di PDM2,   MENCULIK PENGUNDI-PENGUNDI, MENGUJUDKAN KESESAKAN DIJALAN-JALAN, MENYAMAR SEBAGAI JENTERA BN, KEKACOHAN DI TEMPAT PEMBUANGAN UNDI, BLA BLA BLA........

Kita sebagai rakyat MALAYSIA sanggupkah diperlakukan sebegitu rupa ? Kerana wang ringgit sanggup ke menjadi pencacai PR ? KEAMANAN DAN PERPADUAN yang dikecapi selama ini sanggup digadai ke ?

' DEMI MU ALIF, BA, TA AKU SANGGUP KORBANKAN SEGALA TENAGA YANG ADA UNTUK MEMPERTAHANKAN NEGARAKU MALAYSIA AGAR ANAK CUCU TIDAK MEREMPAT DITANAH AIR SENDIRI.......YA ALLAH KAU BERIKAN KEKUATAN, KEIMANAN DAN KESETIAAN BAGI AKU MEMPERTAHANKAN AGAMA , BANGSA DAN NEGARA DALAM PERLINDUNGAN MU YA ALLAH.....AMIN.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...