SELAMAT MENYAMBUT HARI WANITA

Monday 19 May 2014

"Saya hanya menyokong anak saya bukannya parti DAP"




"Rasuah dalam DAP cukup teruk, serta fitnah juga tersangat kuat. Saya dah kena,dan saya ingat saya saja yang kena, rupanya ada lagi yang kena macam saya,"
Tunku Aziz juga turut mendedahkan perkara yang memang diketahui ramai iaitu Kit Siang menjadikan parti itu sebagai parti keluarga dengan menggunakan agenda sendiri di dalam pentadbiran parti itu.

Ini adalah pendedahan yang dilakukan oleh Bekas Naib Pengerusi DAP Tunku Aziz, ini juga tidak mendatangkan kesan kepada penyokong penyokong orang Melayu Islam yang merasakan DAP relevan untuk memperjuangkan kesamarataan dan demokrasi yang dilaung-laungkan oleh DAP.

Perancangan dan strategi yang cukup terancang untuk menarik orang-orang melayu bagi menyokong calon DAP.

Ini bukan soal strategi, ini bukan soal siapa calon, ianya soal ideologi. Ideologi Kominis tetap kita tidak boleh menerimanya.

Yang penting agenda mereka berjalan dan meleburkan ketuanan bangsa asal di sesebuah negara. Komunis berjalan sebegitu rupa, membawa ideologi ' SAMA RATA SAMA RASA.

Klu dikatakan tidak menyokong DAP bagaimana ?

Anaknya mewakili Parti DAP dan menyokong kepada ideologi DAP... 
Dengan mengaku menyokong dengan penuh bangga dan merestui anaknya menjadi calon DAP bermakna ......orang bodoh pun pandai menjawabnya....HIPOKRIT.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...