SELAMAT MENYAMBUT HARI WANITA

Tuesday, 1 May 2018

KO JGN KENCING MERATA-RATA AZIZ BARI

Aziz Bari Macai Paling kuat dari DAP kini bertanding di DUN N26 Tebing Tinggi mula kencing Melayu merata-rata dengan kononnya kelemahan UMNO dan BN yg jadikan rakyat Perak kini menderita dan merana terutama dikawasan jajahan DAP yg sengaja ditinggalkan.

Mangkuk nie siap berkempen kononnya kesalahan kemunduran di kawasan DAP nie adalah sebab MB UMNO dan kerajaan negeri bawah pentadboran BN. DAP mengakui tidak mampu membantu atau berbuat apa-apa utk mrmbantu. Mangkuk terus memberi contoh Negeri Selangor dibawah pentadbiran PKR Azmin Ali lebih maju dan makmur kononnya dengan negeri Perak.

Jika dilihat Aziz Bari yg mulut lidah biawak pernah katakan satu ketika dulu bahawa
- dia kata dia tak berminat jadi calon atau YB, hanya utk membantu Pakatan Harapan 2008
- dia terhegeh-hegeh pulak jadi calon DUN dan MB bagi siri NIZAR 2
- dia juga antara yg lantang menentang PKR dan keluar dari PKR kerana menentang penyeleweng dalam PKR, masuk DAP dan kini bertanding atas tiket PKR.
- Dia juga antara yg paling kuat kecam Sultan Selangor tentang kuasa Sultan boleh dicabar
- Dia yg paling kuat menyokong hak Murtad kepada semua selaras dgn perjuangan DAP
- Dia juga menyokong bila pihak DAP membawa kumpulan orang Islam berbuka di Gereja.
- Dia juga merasuk pelajar dalam siri ceramah dan forum menghasut supaya menentang kerajaan dan kempen masuk parti pakatan Harapan sekalipun  di pengajian tinggi. Bagaimanapun ada isu yg viral dilaman blog dan FB bila pelajar yg hadir tak puas hati beliau berceramah psl politik dan buka kaunter ahli baru PBBM.

Kali ini dia bertanding di DUN N26 Tebing tinggi atas tiket DAP menggunakan logo PKR yg dia jelas tentang kononnya punyai pentadbiran sumbang dan berhijrah ke DAP malah segala kenyataan awal doal tidak mahu bertanding sebagai calon dan kini guna semula logo yg dicaci sebelum ini.

Teman nak bagi tau Aziz Bari, engko di Selangor bolehlah kencing merata, dan teman nak bagitau orang Perak Tak sior nak jadi macam Selangor, mandi, minum takda ayor da  MB bengap kata ayor empangan yg berlambak jadah apa nak minum ayor tu, kumer kat sini berlambak lombong tak bulor minum ayor lombong  tak bulor terhrgeh-hegeh buka puasa ihsan digereja, mariler buka posa surau kumer sebulan free la yop, itu pun sebulan sampai tak cukup ada yg terpaksa cari tempat lain utk buat moreh.

Nak bagi tau juga kat miker takat perangai miker yg libreal nyokong murtad, lgbt dan sonsang tu usah la nak pusing bagai, takat sembang kawasan DAP boleh ler miker sembang.

Dah jelas DAP gagal dikawasan, bukan salah kerajaan negeri  chok wak apa DAP jadi wakil rakyat goyang telo da  salahkan kerajaan  ater baik jgn ada YB yg asyik ngasut dan bagi makan ceramah jer kat rakyat.
MIKER TUNGGU LER ORG PERAK AJOR MACAMANA JADI RAKYAT YG SRTIA DAN TOLAK MIKER YG FAHAMAN PARTI KOMUNIH...

#gengPCT

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...